Dj Proces wrote:I don't think you know them 
i can describe feedback like this, een stelletje achterbackse klootzakken die je helpen tot het moment dat je geld in de kassa verdwijnt.
ik heb mijn mpc1000 al met kerst gekocht en ik wacht nog steeds op m,n geheugen wat ik er bij moet krijgen, ik ben al 5 keer terug naar de winkel geweest, de laatste keer heb ik de hele boel bij mekaar staan schelden, en hebben ze voor mijn neus getelefoneerd naar feedback rotterdam, ja ze deden het geheugen die dag nog op de post , ben nu weer 2 weken verder en nog niets.
en dit is trouwens niet het enige hoor, ik heb bij alles wat ik bij feedback heb gekocht gezijk gehad, zo heb ik 4 foute synths achtereen gehad, en woude ze de bij de 4de m,n geld niet meer terug doen. gelukkig had ik de telefoon gesprekken op genomen en heb ik gedreigt met het plaatsen van die telefoon gesprekken op synthforum.nl
moest je eens zien hoe snel ze me geld hebben terug gegeven, ik heb toen gezworen nooit meer bij feedback te kopen, maarja het was kerst, feedback was dichtbij, dus sjaaa
nouja dit zijn 2 dingetjes maar ik heb nog een hele was lijst met problemen daar, al met al heb ik een dikke 10 000 euro aan feedback besteed en ze hebben me nog nooit normaal behandelt
geloof mij, koop nooit bij feedback. ga naar de duitse collega,s is goedkoper geen verzend kosten, en je krijgt service !!