MPC X, MPC Live, MPC One & MPC Key 61 Forum: Support and discussion for the MPC X, MPC Live, MPC Live II, MPC One & MPC Key 61; Akai's current generation of standalone MPCs.
By Christov Fri Jun 02, 2023 3:15 pm
Its that I got a second kid arriving within weeks, otherwise I'd like to help out.

Handigste is sowieso even eerst de basis je eigen maken. Dus bv hele partij breaks choppen en saven. Dan kijken hoe je de mpc workflow zo dicht mogelijk bij je huidige workflow kunt krijgen.

Verder sowieso die MPC Bible en YouTube tutorials man. Tis niet zo moeilijk als je de logica maar doorhebt.
By KevinNetherlands Fri Jun 02, 2023 7:07 pm
Christov wrote:Its that I got a second kid arriving within weeks, otherwise I'd like to help out.

Handigste is sowieso even eerst de basis je eigen maken. Dus bv hele partij breaks choppen en saven. Dan kijken hoe je de mpc workflow zo dicht mogelijk bij je huidige workflow kunt krijgen.

Verder sowieso die MPC Bible en YouTube tutorials man. Tis niet zo moeilijk als je de logica maar doorhebt.


Bedankt voor je reactie!
Gefeliciteerd alvast met je kleine en geniet ervan! Ik heb er zelf 3 in 3 jaar haha dus juist de basis leren kom ik niet echt aan toe dmv tutorials etc. Ik heb ook een betaalde tutorial website maar 1op1 zou ik fijner vinden!

Toch bedankt!